FAQ


1. Πως να βρω ένα προϊόν;

Για να βρείτε ένα προϊόν μπορείτε να πατήσετε επάνω στην κατηγορία που σας ενδιαφέρει στον κατάλογο των προϊόντων στο αριστερά επάνω μέρος της σελίδας.

2. Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;

Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το προϊόν που ψάχνετε χρησιμοποιήστε την εύρεση που βρίσκεται στο επάνω μέρος της σελίδας. Eάν συνεχίζεται να μην μπορείτε να βρείτε το προϊόν που ψάχνετε επικοινωνήστε μαζί μας κάνοντας κλίκ εδώ.

3. Τι είναι το "καλάθι αγορών";

Το καλάθι αγορών περιέχει όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει να αγοράσετε.

4. Τι είναι ο "Λογαριασμός μου" και τι σημαίνει "σύνδεση" και "αποσύνδεση" ;

Ο "Λογαριασμός μου" είναι τα προσωπικά σας στοιχεία τα οποία εισάγετε την πρώτη φορά που κάνετε "σύνδεση" στο κατάστημα. Η σύνδεση στο κατάστημα είναι αναγκαία μόνο όταν θελήσετε να αγοράσετε προϊόντα. Με την σύνδεση στο κατάστημα γίνεται ουσιαστικά η ταυτοποίηση σας. Με την "αποσύνδεση" διακόπτεται την σύνδεση σας με το κατάστημα.

5. Πώς γίνεται η παραγγελία;

Για να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία επιλέγετε τα προϊόντα που θέλετε κάνοντας κλικ στο κουμπί "Προσθήκη στο Καλάθι" και στην συνέχεια κάνετε κλικ στο "Ταμείο". Εάν δεν έχετε κάνει σύνδεση θα σας ζητηθεί να κάνετε σύνδεση.

6. Έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;

Μπορείτε να δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκετε η παραγγελία σας μέσα από το λογαριασμό σας, πηγαίνοντας στο "Ιστορικό Παραγγελιών".

7. Δεν παρέλαβα όλα τα προϊόντα που είχα παραγγείλει. Τι πρέπει να κάνω;

Επικοινωνήστε το συντομότερο δυνατό μαζί μας κάνοντας κλικ εδώ.

8. Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Μπορείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία αρκεί να μην βρίσκεται στο στάδιο της μεταφοράς προς τον παραλήπτη της. Επικοινωνήστε το συντομότερο δυνατό μαζί μας κάνοντας κλικ εδώ.

9. Έχω παραγγείλει λάθος προϊόν μπορώ να το επιστέψω;

Μπορείτε να επιστρέψετε το λάθος προϊόν. Ενημερωθείτε για τον τρόπο επιστροφής κάνοντας κλικ εδώ.

10. Μπορώ να επιστρέψω ένα ελαττωματικό προϊόν;

Μπορείτε να επιστρέψετε το ελαττωματικό προϊόν σας. Ενημερωθείτε για τον τρόπο επιστροφής κάνοντας κλικ εδώ.

11. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Μπορείτε να διαβάσετε για τους τρόπους πληρωμής κάνοντας κλικ εδώ.

12. Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω PayPal;

Η μέθοδος πληρωμής μέσω PayPal προσφέρει μεγάλη ασφάλεια στις συναλλαγές σας. To PayPal το εμπιστεύονται εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο.

13. Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να διαβάσετε για τους τρόπους αποστολής και τους χρόνους παράδοσης κάνοντας κλικ εδώ.

14. Πόσο θα κοστίσουν τα μεταφορικά;

Συνήθως το κόστος της μεταφοράς συμπεριλαμβάνεται στην τιμή. Μπορείτε να διαβάσετε για το κόστος μεταφοράς κάνοντας κλικ εδώ.

15. Μπορώ να κανονίσω να παραλάβω την παραγγελία μου σε συγκεκριμένη ώρα και ημέρα;

Μπορείτε να προγραμματίσετε την παραλαβής σας. Αρκεί να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατό. Επικοινωνήστε μαζί μας κάνοντας κλικ εδώ.

16. Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που χρειαστώ κάποια βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μας κάνοντας κλικ εδώ.